Mixovil fitil kullanıyorum 4. günümdeyim adetim 5 gün önce bitmişti.Sadece adetimin bittiği gün ilişki oldu fitil kullandığım için 4 gündür hiç ilişki olmadı.Yumurtlama günlerime yaklaştım sizce 4. günümde bıraksam sorun olur mu?Kullanan yarıda kesen oldu mu hiç??