cemreee__ Beta:1.2 Tsh:5.299 yüksek çıktı Ploraktin: 51 dostinex kullandım birde bu ay Testesteron:2.02 oda sınırda yüksek çıkmış Adetim üç gün önce başladı ama sökülemiyor bir türlü hep leke geliyor bu değerlerden dolayı mıdır
mom130 cemreee__ prolaktin çok yüksek. Onu yükselten gıdalar var. Uzak dur TSH da yüksek. Bir de stresi azalt.
Lavinyaa8 cemreee__ dostinexi 3 ay kullandım ben anca düştü 18 çıktı en son benim de ilk 45 ti ve düşünce hamile kaldim
yagmur50 cemreee__ prolaktini çok takmayın ben 6 seneye yakın dostinex kullanıyordum bekarken evlendikten sonrada devam ettim prolaktin 115 ken hamile kaldım bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj oldum ama prolaktin veya dostinexle alakası yok stres yapmayın yeter maden suyu, incir, üzüm bunlardan uzak durun yükseltiyor
cemreee__ mom130 ben bu ay cidden çok stresli bir ay geçirdim geçen ay kimyasal geçirmiştim ondan dolayı acaba bu kadar yükselmelerinin sebebi bu mudur ya 🥺
mom130 cemreee__ olabilir çünkü ben de geçen yaz çok stresliydim. Hormonlarim yüksek çıktı. Sonra ateşi biraktim. Geçen ay en son test verdiğimde hepsi kendiliğinden düzelmişti.
cemreee__ mom130 gerçekten me kadar kafama takmak istemiyorum desemde bu ay atamadım kafamdan resmen düzgünce adetim bile sökülmedi
cemreee__ Lavinyaa8 nasıl kullandın canım ben bu ay iki tablet yarım yarın kullandım sadece 42 di 51 olmuş devamlı mı kullanmam lazımdı onu yarım yarım haftada iki şeklinde
Lavinyaa8 Haftada 2 gün pazartesi perşembe yarımşar tablet haftada toplam 1 tablet kullanıyordum telefonuma alarm kurmuştum hep aynı saatte almaya özen gösterdim
cemreee__ Lavinyaa8 anladım ben sadece iki tabletini kullandım bu ay büyük ihtimalle devam edicem yarın bi dahiliyeyle görüşeyimde
cemreee__ Lavinyaa8 çok sevindim canım rabbim kucağına almayı nasip etsin darısı bizlere olsun dualarını eksik etme 🤲🏻
cemreee__ Hayal95 canım beta baktırdım dün 1.2 çıktı malesef negatif yarın hastaneye gideceğim birde orda baktırırım bu değerlerim sağlık ocağında bakılanlar