Thurkan29 evet sezeryan oldum ama inanin korkulacak hiç birşey yokmuş diyeceksiniz çıkınca 🤗 ben ağlayarak girmiştim ameliyata ama gayet güzel geçti spinal oldum iğneyi asla hissetmedim bile asla ağrı acı hissetmiyosunuz bebeğin çıkışında cekistirmeleri hissediyorsunuz sadece bı kaç saniye ondan sonra da temizlenip dikiş atılıyor herşey yarım saat 40 dakika sürüyor uyuşma süreniz dahil . 6 saat sonra uyuşukluk geçince ayağa kaldiriliyorsunuz ameliyat sonuçta biraz zorlanmaniz çok normal bır iki yürüdükten sonrada rahatlama geliyor zaten inşallah çok çok kolay atlatirsiniz sağlıkla kavuşun 🥰🥰