Papatyadanbebek Kızlar 33. Haftama girdim oturamıyorum doğru düzgün ağrıdan. Böyle olan var mı normal mi? İlk gebeliğim acemiyim etrafındakiler normal olduğunu söylüyor bebek büyüdüğü için diyorlar ama
mucizebebekkkkk Papatyadanbebek ilk gebeligimde 20. Haftada baslayip doguma kadar devam etmişti nereye gidersem simit minderle gidiyordum çünkü biyere simitsiz oturmak iskence gibi geliyordu.. doktorum normal gebelerde görülen bir durum demisti..sen doktoruna gene de danış mutlaka
defneninannesi44 Papatyadanbebek ben de 34 haftadayım iki gündür ağrıdan oturtamıyorum bazen kıt diye ses geliyor kuyruk sokumundan Bence vücut doğuma hazırlanıyor ondan diye düşünüyorum
Ozcnozge Papatyadanbebek bendede ilk aylarımda çok olmuştu böyle 6 7 haftalıkken resmen bişey batıyor gibi o ağrıyı çok iyi bilirim kimse inanmamıştı bana sen incitmişsin düşmüşsün dediler
Papatyadanbebek defneninannesi44 doğrudur. Kadın olmak ne mucizevi birşey dünyaya can getirmek için çektiğimiz sıkıntıları onu görünce saniyesinde silecek zihnimiz eminim
Papatyadanbebek Ozcnozge ilk haftalar çok şükür sıkıntı yaşamadım kanamalarım dışında ama bugünler gün geçtikçe zorluyor
Ozcnozge Papatyadanbebek ne eğilebiliyorsun ne oturup kalkabiliyorsun çok zor gerçekten Allah kolaylık versin hepimize🙏🏻
defneninannesi44 Papatyadanbebek tabiki kadın doğum yaptığı zaman çektiği acı 40 kemiğin aynı anda kırıldığındaki acıya eşdeğermiş doğumdan sonra acıyı unutmasak kimse ikinci çocuğu yapamazdı
Ozcnozge Papatyadanbebek bende öyle düşünüyorum🥰 umarım hepimiz hem sağlıkla hemde bir avazda doğururuz🙏🏻🌸
Zanaservan Papatyadanbebek 😔 benimde öyle oturamıyorum doğru düzgün hep yan oturuyorum neden öyle bende anlamadım
Irem_23 Papatyadanbebek 17. Haftadan beri yaşıyorum çok zor bir ağrı doktorum magnezyum verdi ama hiç fayda etmedi bana otururken kalkarken çok zorluyor cidden