Aklıma gelen birkaç şeyi daha yazayım doğumdan sonra hemen emzirmeye başladım göğüs ucu yarası birkaç gün sonra başlıyor benim öyle oldu yani ağladım sızladım mahvoldum herşeyi kullandım her emmede ruhum bedenimden çıkıyo böyle bi acı dedim çok yara oldu kabul oldu resmen lanshon kremi sürüyorum göğüs pedi takıyorum pede yapışıyor kurudukça sürmesem daha beter en son ablam söyledi kremi göğsüme sürüp bide pedde göğsümün ucuna denk gelen yere de sürüyorum pedin o bölgesini iyice kremledim yarası geçince de krem fayda etmiyor hiç bişey sürmeden sadece gümüş kapak taktım ucunda yara yoksa kuruluk daha iyi geliyormuş bir de doğumdan sonra dikiş yoktu ama o bölgede ödem oldu onun için de herşeyi kullandım hiç bişey kullanmaya gerek yokmuş eğer olursa sadece eczanede ödem rahatlatıcı solüsyon var onu sürmek ve buz koymak rahatlatıyor onun dışında 10 gün falan sürüyo kendi geçiyo dedi doktor tuzlu yeme su iç geçer dedi öyle de oldu