kahvesever__ Hasmeftun gözünüz Aydın inşallah 🙏 sağlıkla alırsınız kucanıza zaman çabuk geçiyor 😂 korkutum mu sizi
Zeynepylmz06 Hasmeftun canim korkma korkulacak bisey degil . Doguma az zamn kalinca geliyor otomatikman. Dogum olunca da tıklıyorsun. Rabbim hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah herkese 🤗🌸
Gorkemm Hasmeftun herkes çok mutlu oluyor normal de bu buton gelince ama dün bana geldiğinde bende aynı şekilde tedirgin oldum dur hele dedim daha çok erken sen beni niye panikletiyorsun 😂😂😂
Zeynepylmz06 Hasmeftun rabbim herkese kolay hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah. Benim ikinci ilk normal oldu 40+5 te gelmişti oğlum .
Zeynepylmz06 Hasmeftun korkma canim her dogum kendine özel. Rabb’im bir şekilde yardımcı oluyor yoksa nasıl olur candan can çıkması öyle olmasa 🌸😘🤗🌸
eylulsmommm Benim geçen hafta açıldı o buton 3 gğndğr hastanedeydim. Daha doğuma z30 gün var ama bizimki erken gelicek gibi ciğer geliştirici vs yaptılar 🥺