merveyildrm Kızlar merhaba vajinal enfeksiyon peynir kesiği gibi akıntı kaşıntı yaşayan var mı aranızda?? İlaç haricinde yaptığınız birşey var mı?? iye değil yalnız vajinal enfeksiyon mantar olanlar yazarsa sevinirim🙏
Tubaa81 merveyildrm 33+3 teyim. Geçen haftaya kadar mantarla uğraştım. Kaşıntıdan artık kanamaya ve yarılmalara başlamıştı. Doktor fitil ve krem verdi. Ancak kurtuldum şükür dünya varmış dedim. Hiiiç ertelemeyin bence doktora söyleyip ilaç isteyin. Benim gibi geçer diye beklerseniz boşa beklemiş olursunuz.
Buseyllzr merveyildrm 16 haftalıkken mantar olmuştum fitil kullandım geçti 1 ay sonra yine tekrarladi şuan 32 ye girmek uzereyiz hala devam ediyor travazol krem kullanıyorum kaşıntı için akıntı ne yaparsam yapayım geçmiyor
Tomrisannesi merveyildrm Doktorum düzenli yogurt ye demişti bana..düzenli yedgn zaman faydasnı görüyorsun..gecmş olsun..
Egeninannesi54 merveyildrm Aynı sorun bende de vardı çok sıkıntılı bir süreç ne çektim ben :( doktoruma söyledim iki çeşit ilaç kullandım fakat aynısından eşimde kullandı eşli kullanım.. 1 haftada çözüldü sıkıntım şükür akıntı koku kaşıntı hepsi yok oldu dünya varmış dedım
aselveannesi17 Sirkeli suyla yıkamayı söylemişti doktorum bana benimde vajinal enfeksiyonum vardı ilaç kullandım ve sirkeli suyla temizledim
KKKubranurrr Arkadaşın dediği gibi bende sirkeli su kullanıyorum.bide nioli yağı iç çamaşırını 1 damla damlatıyorsun 1 hafta kullanılıyor ara veriliyor.bide dut kürü yaptım tüm enfeksiyonlara bire birmiş ama benim ki mantar değil enfeksiyondu