SibelGumus
Sunı sancı dan niye bu kadar çekinenler var anlamıyorum 🤷🏻♀️ Açılman daha hızlı ilerlerdi ve cabuk olurdu doğum belki ☺️ Korkulcak birşey yok
Sancı sancıdır . Normal sancın da ayni acıyı veriyor sunı sancı da ☺️ Destek amaclı veriyorlar
İlk doğumum sunı ile gerçekleştı ,4 saat içinde doğurdum :)