aysenur_23
İki takım pijama ,bir tane sabahlık ,terlik ,iki çift iç çamaşırı ,2 çorap, depend ve lohusa pedi koymuştum.
İlk başta depend tak dedi bir hemşire bir tane kullandım sonra gelen hemşire de bu sezaryen yerini terletir kullanma dedi lohusa pedine geçtim üç tane falan kullanmışımdır onu da ,fazla oldu dediğim bir şey olmadı açıkçası .pijama seçerken bel kısmına dikkat edin ama ben doğumdan çıkınca göbekteki şişlik iner giyerim dedim aldığım pijamayı giyemedim bel kısmı tam olunca rahatsız etti hamile pijaması getirdi eşim evden onunla rahat ettim