İyi geceler, ben sabah regl oldum maalesef beklemiyordum ama nasip değilmiş demek ki düşünmemeye çalışacağım ne kadar başarırım bilmiyorum ama yapacağım bir şekilde :))
Takvime göre 28 Nisan-4 Mayıs yumurtlama görünüyor günaşırı mı yapmalıyım yoksa her gün mü bide 17 mayısta diğer regl tarihim 4 maykstan sonra ilişkiyi kesmemiz mi lazım yoksa o güne kadar devam mı etmeliyiz