ikramomm tam olarak ağır bir grip geçirdim. Önce ciddi bulantı ve mide yanması başladı sonra onlar yerini öksürük, hapşırık, burun akıntısı, boğaz ağrısına falan bıraktı. Çok aşırı vücut ağrıları geçti ayrıca. Doktor yalnızca ağrı kesici serum verebildi. Ama kanımda da enfeksiyon olduğu için bu kadar ciddi geçmiş. Onun için de antibiyotik yazacak gidemedim henüz. Ama o serum dışında bir ilaç kullanmadım kendiliğinden hafifledi