Evet lavaboya gittiğimde daha çok öyle bir hissiyat olduğunu özellikle doktoruma sordum oda tekrardan muayene etti ama herhangi bir açılma olmadığını bebekten kaynaklandığını söyledi yer çekimi etkisi bilmem ne sanırım bebek karında sıkışıyormuş bebeğin aldığı pozisyona bağlı vs çünkü detaylı ultrasona girdiğimde bebeğin poposunun aşşağıda olduğunu söylemişti tavsiyeniz içinde çok teşekkür ederim ayrıca ☺️