Sunflover35 kayıplarınız olmuş tedirgin olmanız çok doğal. Kayıpları olmayan anneler de ara ara oldukça endişeleniyor bence,çünkü annelik 💁🏻♀️😄 Benim ilk gebeliğim şimdilşk herşey yolunda arada bir bende merak edip herşey yolunda mı acaba diye endişelenerek kötü senaryolar kurabiliyorum kafamda ama sonradan şöyle düşünüyorum; Herşey Allahtan bizlerin rahmine bu mucizeyi layık gören kucağımıza da layık görsün inşallah. Herşey de bi hayır muhakkak var bazen bizlerin bildiği şer aslında hayırdır öyle düşünmek gerek tevekkül etmek gerek ve Allaha dua ederek herşeyi ona bırakmak gerek 🥰