Tatlibebek Mrb anneler 37 haftama girdim insülin kullanıyorum gebelik sekeri cikti sizde doğum şeklim nasil olur
Guzellerbebek Tatlibebek insulin bende kullandim bebek cok kilo alir diye erkenden suni sanci verdiler 38 de acilmam olmadi suyumu patlatip hop sezeryana mecbur birakildim ayni hatayi yapma derim insulin zaten kan sekerini duzenliyor acele etme