Neshaakin bakin anne karninda bebek tabii ki vefat edip sonradan anlasilabiliyor, bebegin ölümü anneyi de zehirleyebiliyor vs. Ancak bu vakalar yaygin vakalar degil, annelik evhami çökmüs size. Tehlikeli haftalari geride birakmissiniz zaten dusuk tehlikeniz artik yok denecek kadar az. Bir iki haftaya bebeginizi hissetmeye de baslarsiniz. Sakin olmazsaniz daha cok zarar verebilirsiniz bebeginize.