Evet kızlar oğlum saat 23.25 gece dünyaya geldi çok şükür güzel doğumum oldu rabbim bı avazda kurtarsın sizi inss 🤲 normal muane die gittim acile nst ye girdim sonra 5 cm acilamm olunca yatış verdiler sonlara doğru biraz şuni sancı yedim sonra 2.3 ikinmayla dogurdum çok şükür rabbim sizde sağlıkla kucağınıza alirsinjz ins 🤲