Kızlar herkese merhaba. Bir gün buraya gelip anlatacağımı biliyordum ama bu gün olacağı aklıma gelmezdi. Öncelikle hiö kolay olmayan bir doğum gerçekleşti. Gece 11 de hafif adet ağrısı sancısıyla acile gittim. Bu arada 39.2yim. Alttan muayene yapıldı nst çekildi ve sancım açılmam yeterli çıkmadı. Ama doktor takip amaçlı yatış istedi.. Ama içimden bir ses doğurup geleceksin diyordu. Odaya aldılar beni eşim kapıda bir heyecan bekliyor.nstye bağlandım sancının bir anda arttığını söylediler. Sonra tekrar alttan muayene oldum ve açılmam 3 cm idi. Doktor geldi seni bu haftada bekletiriz doğumun için bunlar yeterli değil dedi. Bir saat geçti ve ebe tekrardan geldi nstm baktı babayı arayın bebeğin eşyalarını getirsin dedi. Ben heycanlandım nst de sancım artmış ama bende o denli bir belirti yok suyum da gitmedi. Neyse. Doktor geldi o an çok kötüydü alttan muayene yaptı ama o an ölmek istedim eli çok ağırdı. Bir an öleceğim sandım Allahım diyorum kurtar beni. Ve sürekli gelip gidip alttan mıyane yapmaya başladı meğerse doğum başlamış adam açıklığı kontrol ediyor. Neyse bir daha geldi suyum patlamamıştı suyumu doktor patlattı kızlar sabah 7ye kadar ben normal doğum sancısıyla öldüm kalktım dirildim. Ama göz korkutmak gibi olmasın kızlar ben doktorun kabasına denk geldim alttan muayene yaparken beni çok incitti. Yoksa dayanılmayacak gibi değil ama ben tövbe ettim normal doğuma. Neyse en son saat 7 de geldi açıklığıma baktı 7 8 cm olmuş dedi bir gecede. Sancım en üst derece ve sık. Su zaten gitti çok iyi dedi normal doğum için bir tek ıkınmak kaldı dedi. Çıktı odadan 10 dakşka geçmedi. Kızlar benim nst alarm verdi bebeğin kalp atışları azalmış. Ama ben o ana gelene kadar her doktor geldiğinde yalvarıyorum beni sezeryana al diye. Doktor geldi eşin nerde deid kapıda dedim o arada ebeyi eşimin yanına gödmerdi sezeryan için imza almaya. Dedim noluyır hocam bebek kakasını yapmış acilen sezeryan dedi. Çektiğim onca sancıya mı yanayım bebeğimin geldiği hale mi üzüleyim bilemedim. O an beni sezeryana aldılar 20 dakika içinde bebeğimi kucağıma aldım. Çok güzel kokuyordu onu görünce olsun be değer bunun için çektiğin her şeye dedim. Kızlar diyeceğim odur ki kendinizi normal veya sezeryan diye şartlandıröayın kurban olduğum Allah nasıl nasip ederse öyle oluyor. Sağlıkla sıhatle evlatlarınızı kucağınıza almak ümidiyle hoşçakalın ❣️