EsraYsf bende 37+6′ yız cuma günü doğumum var kısmetse 😍 bana 34. Haftada çatı muayenesi yapıldı ve çatım normal doğuma uygun olmadığı için sezaryen günü verildi. Yalnız 37. Haftaya girdiğimizden beri sancılar ağrılar çok fenayım kızlar. Ne uyku uyuyabiliyorum ne iş yapabiliyorum. Hatta bugün sağ kasığımda aşırı ağrı var bacağıma vuruyor yürüyemiyorum bile. 37′ye girdiğimizden beri inşallah bebeğim gününü bekler diye dua ediyorum 🙏😍