Kızlar 6 haftalık hamileyim öyle birden kanamam oldu ama herhangi bir ağır işte yapmadım acile gittim tansiyonum biraz yükselmiş kan tahlili verdim gebeliğim hala devam ediyor hiç bir sıkıntı yokmuş ama düşkte yapıyor olabilirmişim. Ne yapmam gerek bilmiyorum şuan 😣