Yarabbim bu nasıl bir ağrıdır. 41+2 yim bugün itibari ile doktorum 5 dk da bir sancın olursa gel demişti. Evde artık beş dk da bir sancı giriyor bir dk sürüyor ve geçiyordu. Adet ağrısı ne ki melek melek … koşa koşa gittim 1 cm açıla açıla açılmış ve bebeğim geride , o kadar çok ağrıyor ki kilitliyor beni olduğu yerde ama doktorun dediği şey yerleşmeye çalıştığı için öyleymiş eve geri yolladılar …11 saattirli 5 dk da bir gelen sancıyla mücadele ediyorum. Allahım yar ve yardımcımız olsun ..annemin ayağını öpmek istiyorum . Devlete gitmeseydim şuna sezeryan olmuştum bile. Bu sancı bu doğum bitsin arttık dualarınızı bekliyorum