zeynnn5441 Merhaba arkadaşlar bu hastane de doğum yapan var mı ? Refakatçi 2 kişi mi oluyor acaba. Odayı suslüyorlar mi
Edadrmz zeynnn5441 doğum paketinde kapı süsleme ve resim çekimi var diye biliyorum canım detaylı sormadım ama
cerenakdmrr Hticek ben geçen hafta sordum normal doğum için 4500, zorunlu sezaryen için 4800, isteğe bağlı için 5500 dediler. Doğum tahmini eylüle denk geliyor o zamana kadar bir zam kesin olur dediler