mucizemizibekliyoruzz Merhaba, Şu ana kadar aldıklarım ve tercihlerimi yazacağım. Umarım yardımcı olur. Eksiğim varsa sizler de tamamlarsanız sevinirim 😊 📍anne yanı beşiği e-bebekten baby plus anne yanı olarak tercih ettim. 500 tl ücret ödedim. Buna uygun 3 adet nevresim takımı yaptırdım. 📍içine koyup uyutmak için sevi bebenin reflü yatağını aldım gittigidiyor.com’dan. 70 tl ücret ödedim. 📍2 adet sabahlıklı gecelik takımı aldım. E-bebek sitesinden aldım. 1 takım 60 tl ye geldi. Şimdi bide pijama takımı alacağım sanırım yeterli olur. 📍E-bebek sitesinden depend ve lohusa pedi aldım. Depend 25 tl, lohusa pedi 10 tl 📍Lohusa tacı herkesin bildiği kırmızı kurdele takacağım. Bijuteride 5 tl falandı. Terlikte madame coco’nun terliklerinden bitane alacağım. 📍emzirme sütyeni e-bebekten mycey marka 2 adet aldım. Tanesi 25 tl. 📍göğüs ucu kremi lansinoh tercih ettim 25-30 tl civarındaydı. 📍5 adet penye battaniyemiz var. Tanesi 10 tl falandı arkadaşımın mağazasından aldım. 2 adet bebek battaniyesi var eşimin annesi yapmış. 📍mustela merhaba bebek seti aldım hepsiburadadan. İçinde şampuan, vücut losyonu, pişik önleyici, masaj yağı, tüm bunların sığacağı bi çanta ve alt açma var. 175 tl. Çatlak kremimde mustela çatlama yaşamadım henüz, inşallah olmaz 😬 📍1 havlu, 1 bornoz var. Bornoz özdilek 70 tl, havlu e-bebek 25 tl 📍banyo küvet seti hepsiburadadan aldım 4 parça. 65 tl gibi bi tutardı. File yoktu bitek onuda e-bebekten aldım 16 tl. 📍kıyafetleri yıkamak için dalan roxy toz deterjan aldım. 30 derecede,30 dakika, 800 devirde çift durulama ile yıkadım mis gibi oldular. 📍elbise askısı ikeadan aldım her şeyi askıya dolabına astım tanesi 1 tl ye falan geldi askıların. 📍montessori çocuk odası yaptırdık ama yatak içine gömülüyor ve kenarlara korumalık yaptıracağım bir süre beşik tarzı sonrasında çocuk odasına dönüştüreceğiz yani :) odası 3.000 tl tuttu. İçine yataştan 500 tl ye yatak alacağız bu hafta. Kenar korumalıklarıda 150 tl civarında yine bi arkadaşımın tanıdığının yeri varmış tavsiye ile orda yaptırıyorum. 📍e-bebekten bulut, yıldız vs gibi yastıklar aldım tanesi 17 tl. 📍ışıklı toplar instagram sayfasından sipariş vereceğim odası için süslemeye. 100 tl ödeyeceğim. 📍ikeadan bir sürü hayvan oyuncaklar aldık tanesi 30 tl falandı. Odasını hayvanlarla süsledik. 📍halı ikeadan aldık seksek oyunu desenli çok güzel, 80 tl. 📍avize ikea hayvan desenli 80 tl. 📍perdeleri 550 tl izmirde kendi perdecimde yaptırıyorum. 📍duvar kağıdı aşırı olur gibi geldi belki sticker alabilirim duvarına internetten sipariş vererek. 📍nevresim takımı, alez vs. alacağım odasına 1-2 tane şuan o eksik. 📍e-bebekten bezin kötü kokusunu hapseden kirli torbası aldım 10 tl falandı galiba. 📍alt açma aldım e-bebekten 20 tl. 📍eşimin annesi müslin bez alıp 30 tane ağız bezi, 5 tane de örtü kendisi yapmış. 📍bebek arabası hepsiburadadan yoyko elegance travel sistem tercih ettik 1.200 tl çok güzel gerçekten. 📍ana kucağı e-bebekten baby plus marka 300 tl ye aldım. 📍telsiz alacağım motorola ya da philips avent tercih ederim sanırım. Kamera var şuan odasında, eşim işyerindeyken izlesin ve konuşabilsin diye babam hediye etti. 📍bebek bezi prima premium care tercih ettim. 70-80 tl civarındaydı içinde ne kadar vardı hatırlamıyorum ama paketi açtım yerleştirdim çünkü. Ama en iyisi buymuş göbek bağı oyuntulu yenidoğan için. 📍temizleme pamuğu 4 al 3 öde paket vardı ebebekte 35 tl idi. 📍e bebekten set almıştım 80 tl içinde tarak, tırnak makası, fırça, burun aspiratörü, derece vs her şey var. 📍 yıkarken kullanmak için doğal deniz süngeri aldım e bebekten 20 tl. 📍bebek bakım çantası civilden aldım indirim vardı 80 tl 📍emzik philips avent ultra soft ikili 40 tl, biberonda cam philips avent 44 tl aldım. Ama bunları kullanırmıyım bilemiyorum hala kararsızım.. 📍bikaç tane çıngıraklı oyuncak aldım e bebekten tanesi 20 tl falandı. 📍kıyafetlerin çoğunu arkadaşımın mağazasından aldım çok aşırı kıyafetimiz var nerdeyse 1 senelik falan 😂 sadece 5 tane 10 lu hastane çıkışı vardır çok ucuza aldım ben bunları tabi seti 15 tl ye aldığım bile oldu. Ama e bebekte hala tekstil indirimi var ordanda çok aldım uygun kıyafet çok. Yani açıkçası her şeyimiz var siz sorarsanız ben yardımcı olayım ben 500-750 tl arası kıyafete harcamışımdır. 📍e bebekten oyun matı aldık pakette 10 tane var. 1 paketi 35 tl ama biz 2 paket aldık çok güzel oldu. 📍oyun halısı alacağım civilde 70 tl ye görmüştüm onu alcam galiba. Daha eksiklerim var mı bilemiyorum. Ivır zıvırda çok aldım minnak minnak onları yazamadım artık 😂 hastane çantası içinde paylaşacağım neler koyduğumu yarın falan. Alışverişlerimin %70ini zaten bitirmiştim ama erken doğum riskimiz çıkınca hep evdeyim o yüzden internetten çok alışveriş yapmak zorunda kaldım.. umarım bi faydası dokunur sizlere, bana dua edin erken doğum yapmayım daha yeni 29. Haftaya gircez. İnşallah tüm anneler zamanında ve sağlıkla bebeklerini kucaklarına alırlar 🙏🏻
gonulcelen mucizemizibekliyoruzz depent aldım ama lohusa pedini ilk defa duydum o nasıl birşey orkid almıstm ben yetersiz mi kalır
Minikanne06 Ben nerden kısarım bir iki bişey daha fazla alırım diye düşünüyorum maşaAllah siz doldurup almışsınız Allah daha çok versin 😁
mucizemizibekliyoruzz Minikanne06 canım 2 tarafında ilk torunu olunca bunların yarısından fazlasını aileler yaptı zaten 😊 büyük ve masraflı olan her şeyi onlar aldı. Kalanları biz aldık 🙏🏻
mucizemizibekliyoruzz Minikanne06 ama yine de aldıklarımın çoğunu araştırdım.en iyi ve en uygun fiyatlı olmasına özen gösterdim tabii ki..
Minikanne06 mucizemizibekliyoruzz biz 5 kardeşiz en küçüğü benim ve annemlerin 9.cu torunu olacağı için fazla hevesleri yok 😁 kaynanamgişim tek oğlu eşim ve ilk bebeğimiz onlarda bile fazla heyecan yok şanslısın ki her istediğini alabilmişsin bebeğine :)
ftmfts mucizemizibekliyoruzz ne sanslisin benim kaynamam bi igne bile almadi. kendi annem biraz bir şeyler aldi sağolsun.
bezelyem mucizemizibekliyoruzz Teşekkürler listeniz baya faydalı olacak fiyatları bildirmeniz çok iyi olmuş 👏 maşallah rabbim sağlıkla giydirmeyi kullanmayı nasip etsin ne kadar şanslısınız🤲 eşimin ailesi bir parça almadı almayıda düşünmüyor. Ailem bir kaç eşyasını ve kıyafetlerini aldılar kalanları kendimce yapıyorum
iremby mucizemizibekliyoruzz bizde de iki tarafinda ilk torunu, annem besigini aldi buyuk esya olarak, yorganini yaptirdi, kiyafet falanda aliyor. Diger tarafta hastane cikisi mevlut takimi falan aldi. Ama geri kalanlar bizde.
mucizemizibekliyoruzz Minikanne06 aldım canım sağolsunlar 😊 ama aldıklarım hep uzun süreli kullanılcak şeyler
mucizemizibekliyoruzz Minikanne06 inşallah canım daha güzelleri senin olsun. Benim gibi yeni ve tecrübesiz annelere de fikir olsun😊
mucizemizibekliyoruzz sudamlasi https://m.ikea.com.tr/urun-katalogu/ev-tekstili/cocuk-tekstili/60356691/hemmahos-hali.aspx?gclid=EAIaIQobChMI3v-pw6Wn3QIVBZ3tCh3IKAVWEAQYBiABEgIuF_D_BwE Çok kaliteli bir şey değil yani altı normal halılar gibi değil bilgin olsun. Ben oyun matı aldığım için hani ortada dursun diye aldım halıyı fiyatıda çok uygundu açıkçası. Ama çocuk odalarının bütün desenli güzel halıları böyle. Yoksa normal halıcıya gidip halı almanız gerek onlarında deseni güzel değil çocuk odasına 😬 ben bu halıyı 80 e almıştım
sudamlasi mucizemizibekliyoruzz uyguna almışsın ya bana az daha büyük halı lazım bebeğin odası büyük🤦🏻
mucizemizibekliyoruzz sudamlasi bizim bebek odası da büyük ama ben heryeri halı ile kaplamadım büyük bi alan boş kaldı. Oyun matı aldım e bebekten hemde puzzle gibi çok güzel bak. Hayvanlısı sayılısı hepsi var. https://www.e-bebek.com/baby-toys-eva-10-parca-puzzle-oyun-mati-p-stt-1001b3/?gclid=EAIaIQobChMI88nq1Ken3QIVQed3Ch2LjQ1pEAQYASABEgKUhfD_BwE
mucizemizibekliyoruzz gonulcelen orkid gibi bişey oda sanırım daha emici ve koruyucu. Web sitesinde gördüm aldım henüz elime ulaşmadı ama. Yarın gelir galiba açar bakar söylerim en kötü :)
sudamlasi mucizemizibekliyoruzz aa çok iyii acaba bende böyle şeylerle mi doldursam evde fazladan bi halım var aslında ama bebek odasıyla alakasız bi halı onun üstüne sade renkli halı örtüsü yaptırsam odanın geri kalanını da bu şekilde doldursam çok daha iyi olur
gonulcelen mucizemizibekliyoruzz yeter galiba 2. Günden sonra orkid kullandım dedi arkadaskm ztn içinde 10 tane var eve geçince normale döneriz herhalde 🤷🏼♀️
sudamlasi mucizemizibekliyoruzz tabii artık dışarda çocuklar seksek oynayamıyo bile🤷🏻 teknoloji aletlerine takılcagına bunlarla oyalarım valla çok sağol🙏🏻
mucizemizibekliyoruzz sudamlasi aynen valla ben de teknolojik şeylerle değilde böyle şeylerle oyalamayı düşünüyorum. Eşim ve ben kampçıyız zaten 😬 azıcık büyüsün çamurun toprağın denizin içine salcam çocukluğuna doysun 😂😂