_Busra_41 Ben 12 haftalık hamileyim hamileliğimi tesadüf üzeri öğrenmiştim daha hiç belirtim olmadı o kadar çok sizlerin belirtileri ne zaman başladı hiç belirti yaşamayan var mı aramızda
Hapyymami55 _Busra_41 benim ilk hamileligimde hiç belirtim olmadı şimdikinde ilk haftalarda oldu şimdi. Yok çok şükür
annenur _Busra_41 ay ben ne varsa herşeyi yaşadım valla ve yasiyorum 😂 halsizlik bulantı bel ağrısı baş ağrısı kaşık ağrısı duygu değişikliği meme hassaasiyeti vs vs yani hamile kadınin belirtisi kör olmak dese Allah korusun kör olacağım galiba 😂😂😂
hafsam_omerim _Busra_41 ilk zamanlar tek belirti adet gecikmesiydi. Mide bulantısı hiç olmadı. Sadece göğüs ağrısı çektim. Hala da göğsüm sızlıyor ara ara
Papatya1997 Ben de 8 haftalığım belirtim fazla yok sadece halsizlik o kadar 😂 keşke bende 12 . Haftada öğrenseydim zaman geçmek bilmiyor 😂🤣🤣
durumom2022 9+5 iz hiç belirtim olmadı tedaviyle hamile kalmasam bilmezdim hiç 😃Akşamları yorgunluk baş ağrısı oluyor hafif hafifte göğüs sancısı