Selamlar herkeze. Biz Kizimla 35+6 haftaligiz. Benim 1 aydir felan cok kötü kaşıntım var vajinamda doktor bakmadan krem yazıp durdu mantardır dedi ama kremler fitil fayda etmedi yine aradım bu kez alt tarafından cubukla test yapcan dedi swap test bugün sonucları aldım mantar değil bakteri varmış. Ya vajinamın dışı semsert oldu kocaman oldu resmen şiş içide cok kötü oldu şimdi doktor antibiyotik yazdı ama bu durumu başka yaşayan oldu mu? Ben cok titizim tahiretlenmeden tuvaletten çıkmam yani nasıl bakteri oldu felan bilmiyorum ama burda (yurtdışında) hamilelelerde sık görülen bişeymiş sizde yaşadınızmı? Ağlayasım var yerimde duramıyorum napcam ya😪