Gzmmmmmm11 yapabileceğiniz en iyi şey faiz yeme konusunda dinen sakıncalı bulmuyorsanız vadeli hesap, buluyorsanız döviz hesabı.
7 yıldır ticaret yapan biri olarak söylüyorum şu an ticaret yapılmaz maalesef. TL eriyor çöp oluyor. Paranızı dövize çevirin değeri gitmesin. Ne yapacağınıza karar verene kadar en azından TL de durmayın, çevirin.