Mervevera benim bebegim 36+5 te dogdu solunumdan kuveze girdi orda tahlil yapmislardı enfeksyonda çıkmıştı doktor sizde olan bir enfeksyon gecmistir dedi bende dogumdan 2 hafta once falan idrar yolu enfeksyonu olmustum antibiyotik kullandım ama omu gecti bilmiyorum isin garip tarafı ilk kızımda 9 ay enfeksyonum gecmedi hatta kutu kutu antibiyotik kullandım ama bebegimde bir sorun olmadı çok şükür