Hem özelde hemde devlette kontrole gidiyorum. Özelde Doğum yapmaya karar verdim. Ama herkes gibi bizlerde geçim sıkıntısı yaşıyoruz elbette. 4500 tl dediler. Yatış ücreti felan da içerisinde. Doğumdan sonra 10 günde ücretsiz muayene olabilecekmişiz. Doğumuma bir ay var. Eşim kazandığı bütün paraları bana verir fatura şu bu ben ilgilenirim. Kirada oturuyoruz. İlk gebeliğim olduğu için korkuyorum özel az da olsa korkumu yenmeme yarıyor. Eşim Doğuma kadar biriktir özelde yapalım dedi. Ama yine de kararsızım. İlçe de oturuyoruz. Buradaki hastane genelde ile gönderiyormuş. İldeki hastaneyi beğenmiyorum. Biraz uzun oldu ama kafam baya karışık 😂