Nisalimon Nzl9393 36+3 yarın doğuma alıyorum bende normalde haftaya alacaktı ama sancilarim çok artınca yarın alalım dedi dr
Nzl9393 kahvesever__ bebişin kilosu gelişimi neydi canım senin erkek bebek ciğer gelişimi kıza göre daha geç oluyor diyorlar 😒
Nzl9393 Nisalimon sağlıkla kucağınıza alın inş benimde plasenta öne yerleşmiş birde gebelik kolestazı çıktı şiddetli kaşıntı bekletemem bebek kakasını yapa bilir dedi 😒
1122334455 Nzl9393 beni 36 da alicak bende de kolestaz var 😞 bakalım. Ne olacak hakkımız da hayırlısı
Nzl9393 GebeHanim_ Gebelikte oluyormuş safra yolları asitlenmesi bütün vücutta kaşıntı yapıyor doğum yapana kadar geçmiyor bi tür vücutta zehirlenme dedi doktorum.