34 bitti buton geldi beni bir telaş sardı 😳 özleyeceğim hamileliği bi yandan da yanımda olduğunu düşündükçe bi garip oluyorum 🙈 sanki bazen hazır değilim gibi bazen de çoktan hazırmışım gibi… Bazen herkesten kıskanıyorum bazen kucağında hayal edince ağlarmışım gibi hissediyorum 🙈 pazartesi kontrolüm var doğum şekli falan konuşacağız zamanın bu kadar çabuk geçtiğine inanamıyorum 🥺 sağlıkla doğar inşallah tüm bebekler 🙏🏻