Emedko nasıl birşeydi acaba bizde 37 haftadayız ve sarımsı birşey geldi iltihap değildi ama bariz belliydi o. Ve iç çamaşırım ıslanıyor kimisi su değil diyor ama bugün uygulamada da yazıyordu amniyon sıvısı delindiyse böyle azar azar gelir diyor. Kalça, bel, böğürlerime ve kasıklarıma da ağrılar giriyor sizce doğum belirtisi mi bunlar. He birde sürekli tuvaletteyim fakat idrarım yok yada çok az geliyor ıkınma isteği duyuyorum bu nedenle sürekli 🤷♀️🤷♀️