Ben göbeği duymuştum ama göğüs çatlağını başıma gelince öğrendim 🥲göğsümde kırmızımsı çizgiler oluşmaya başladı araştırınca göğüs çatlağına oluyormuş gebelikte 🙈hiç yağ vs falanda kullanmadım var mı sizde de bu gibi şikayet 🐣bu arada 20. Haftamdayım 🤲🏻