Aygulcrt Sancıların nasıl ? Tarif edebilir misin? Benimde bugün doktorum başı çok aşağıda dedi 34+4teyim. Doğum kanalına girmiş demedi ama çok aşağıda başı, çok yorma kendini dedi. Dün resmen adım atmakta zorlandım. Bugün de böyle uyarınca doktorum bi tedirgin oldum. Umarım sağlıkla kucağına alırsın 🤍🌺