Merhaba hanımlar öncelikle Rabbim hepinizin bebişlerini hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin beni de dualarınıza katın olur mu 🙏🏻
Bu sabah wcye gittiğimde peçeteye açık kırmızı pembemsi kan geldi daha sonradan gün içerisinde kahverengi olarak devam etti acile gittiğimde kan tahlillerinde ve çatı muayenesinde bir sıkıntı çıkmadı dr düşük tehditi olabilir dedi ebe de 8. haftaya kadar yerleşme kanaması olabilir dedi . Benim gibi olup atlatanlar var mı acaba yada ne kadar sürdü sizde