Merhabalar her kese🤗Men boş gebelik geçirmirmişdim şimdi ondan 1 yıl 2 ay sonra tekrar hamile kaldım 1 boş gebelikden sonra 2ci kez boş gebelik yaşayan oldumu?. Doktora daha gitmedim onun için içimde korku var hala yine öyle olurmu diye🥺lüften bilgisi olan varsa paylaşırmı benimle.teşekkür ederim şimdiden her kese🥰🙏🏻