Deletedmom_1 Şaka gibi ya böyle bir başlık açacağım aklıma gelmezdi 40. Haftayı görmem diyordum 😂 bizim oğlanın gelesi yok hiçbir belirtim yok yalancı sancım bile napıcaz bilmiyorum 🥲
burcaktufenk Deletedmom_1 benimde erkek aynı durumdayız doğumla alakalı hiç birşey yok beklemek zor ☺️
Deletedmom_1 Ayse254 yaa ben Perşembe günü doktoruma suni sancı ile doğum istediğimi söyliycem beklemek istemiyorum 😂
Deletedmom_1 Ayse254 1hafta önce gittim inmemişti ama ogünden bugüne indi gibi geliyor karnım düştü sanki göbeğimin alt kısmı oturunca bacaklarıma değiyor öncesinde olmuyordu o şekilde
Eebruum 39+1 kafayı yetirtecek resmen ye ilk bebeğim 42 de dogdu bu bati erken doğar diyodum 39 olduk 🥺🥺
2805 Benimde kız gelmiyor 39+4 perşembe karar verelim dedi doktor alalım derse ne yapıcam bilmiyorum sancınızın gelmesini mi bekleyeceksiniz