tulay33 ben bu ağrıyı sağ kaburgamın altinda hissediyorum dediğin gibi aynı derecede ordan çıkacakmış gibi o taraf kalkıyo sertleşiyo yükseliyo ağrı yapıyo böyle sanki ordan kafasını kaldırıyo gibi bebeğin pozisyonu tersti ama 2 hafta önce kontrole gittim düzelmiş dedi doktor şimdi düşünüyorum da sizce yine ters pozisyon mu aldı?