Tugcakir 2. Gebelikte devlete gitmiştim ilk nst ağrılarım vardı kanamam olmuştu doktor hem çatı hem nst vermişti 28 haftalıktım daha o zaman o tarihten itibaren başlamıştı ilk doğumumda da özeldeydim tekrar kanamam olunca 31. Haftada nst çatı muayenesi olmuştuö😂