Sema42 sibel hanimdayken illallah ettirmisti ozellikle sira konusunda hic adil degildi kafasina eseni aliyordu iceriye neredeyse her kontrolumde birileri kavga cikariyordu siramiz geldi almiyorsun gibi gibi . O sebeple sinir oluyordum smdi zehra hanimin yanindaymis eltimle arkadasmis fatma hanim onu soyleyince biraz daha fazla ilqi gostermeye basladi hatun 😂