Tamcolarak aynı problemimi yasamamisiz sanirm ama benzer. Benimde makinem yeni olmasina ragmen camasirlar yikanmamis gibi kotu kokmaya baslamisti. İlk servis geldi bana kullanim hatasi oldugunu soyledi. Dedigi gibi kullaniyordum zaten ama ekstra dikkat ettim sorun yine devam etti. İkinciye geldiginde bana kışın su sıcakliğıyla yazınkinin farkli oldugunu bu yuzden derece yukseltmem gerektigini soylemisti. İyi ki de soylemis. Simdi duzeldi cok sukur. 40dereceyi 50ye 60a cikariyorum ve kotu kokmuyor artik