kahvesever__ Herkese 🙋🏼♀️ merhaba rabbime şükürler olsun bende doğurdum sorularınız varsa sora bilirsiniz 🤲🏻
pusatmom35 kahvesever__ hayırlısı olsun🥰 kaçıncı haftanızda doğurdunuz. Normal doğum demişsin sancıyla mi gittin hastaneye nasıl oldu😄
kahvesever__ Bhr21 doğum hikayemi yazmadım çok zordu etkilenirler diye canım çok şükür iyiz herşey yolunda
kahvesever__ pusatmom35 37+2 de doğurdum canım dün doğum yaptım suyum geldi pazar günü gecesi öyle gittim zaten gün vermişti 2 hafta erken doğdu
pusatmom35 kahvesever__ Bende 38+3 beklemedeyim inşallah bende doğururum. Hakkınızda hayırlısı olsun bol bol hasret giderin 🥰☺️