Kızlar bebeğim ilk doğduğunda bembeyaz pamuk gibi doğdu şuan 26 günlük doğumdan ertesi günü teni koyulaştı bir kaç gün sonra rengi sarardı doktor hafif sarılık olmuş bol emzir dedi. Bol bol emzirdim 1 hafta sonra kontrole gittik kilo alımı güzel dedi ama sarılık için bişe demedi. Gözlerinin etrafı o zaman belirgin sarıydı, şuan gözleri o kadar sarı değil çoook hafiften sarı , ama teninin rengi hala sarı. Yani bebeğin kendi rengi mi sarı yoksa sarılık bu kadar uzun sürer mi ben anlamadım ya