Merhaba tam 20+0 haftalık gebeyim birkaç gündür karnımın yanları ve kasıklarım ağrıyor bi akıntı kanama vs yok ama bazen ağrılarım oluyor yürürken batma hissi oluyor normal mi korkuyorum sebebi nedir ? İlk gebeliğim soracağım kimse yok maalesef korkuyorum