Ersibneh Vajinal olrak kullandım 35 haftalık gebeyim ishal ondan mı oldı acaba ya doğum belirtisi falan mı anlamadım şimd vajina bölgesinde de bi batma ve sanki idrar yapacakmışım gibi agrı var
Maviii bahsettiğiniz şeyler enfeksiyon belirtisi aynı zamanda . ishale gelince ortalıkta bi salgın var. ılık sirkeli su ile taharet alın günde 2 kere düzelir inşallah geçmezse doktora söyleyin