Nskyhn Leyla-ay-3023 15+3 ama hissetme yok. Kilo almadım ama göbeğim biraz çıktı. Bulantılar bitti. Çok güzel gidiyor maşallah
Meltemkandemir Leyla-ay-3023 güzel gidiyor şükür çok bulantım olmadı allahtan bugün bişeyler hissettim ama bebişlermi değilmi tam anlayamadım 😂 15+3 üz
Leyla-ay-3023 Hapyymami55 13 haftalık iken erkek olabilir dedi doktor ama kesin değil dedi bilmiyorum yaaa siz
Leyla-ay-3023 Hapyymami55 ben hala hiç hissetmiyorum erken hissedenler nasıl hissediyor cok merak da ediyorum ben oturup dinliyorum ama yok 😀😀😀
13-rayne-06 Kilo aynıııı ,göbüş çıktı 😀😀 hareketlerini hissedemiyorum, cinsiyeti de daha öğrenemedik 🥺
Leyla-ay-3023 13-rayne-06 zaten balık etli biri olarak çıkan şey kendi göbeğim mi bebek mi bilemiyorum 😀😀 doktor 13 haftalıkKen erkek dedi bana devlet doktoruydu ama bilemiyorum
Leyla-ay-3023 Because oğlan olduğunu hangi hafta öğrendiniz bana 13. Hafta da erkek olabilir dedi ama hala bekliyorum :)
2gebe Because benim 2.gebeliğim ve ben 14+3üm bebeğim hareketlerini çok pasif bir şekilde hissediyorum o gebeden gebeye değişiyor 😊
Xsevgi63 14+5 xok şükür bulantilar bitti bu sefer de çok acikiyorum😅 hala hissedeceğim yada ben anlamıyorum bilemedim 🤩
aymus 14+5 im bişeyler hissediyor gibi oluyorum ama emin olamıyorum 😊 bulantılarım bitti sayılır 12 haftalıkken ikili test sırasında erkek olabilir dediler kesin öğrenmek için bekliyoruz 😇
Cutepet aymus banada 2li testte erkek olabilir ama kesin değil demişti. Geçen hafta tesadüfen başka bi doktora göründüm kesin erkek ben yanılmam dedi🙈
Nskyhn Cutepet hiç üzülme son 2 ayda zaten istemsizce kilo artışı oluyormuş kendimizi o zamana saklayalım 💚
Busra_sansar Cutepet Aa ikili teste net olarak görünüyor mu ?Ben 18 Nisan’da yaptırdım ama sonuçlarını sormadım daha 18 Mayıs’ta gelin dedi doktor cinsiyetini söyleyeceğiz artık dedi ☺️Bende mide bulantısı olmuyor da başım siddetli dönüyor gözlerim kararıyor sürekli böyle …🤦🏻♀️
Nskyhn ozgurum10 bitmeyen de var ama hep bitecekmis gibi düşün. Ben artık bir gün sabah ezaninda ağlaya ağlaya Allah’a yalvardım. Ama sonunda bitti çok şükür. Kendini hep bitecek diye hazırla..💚
Minianne04 Yaa bende 14 haftadayım benim 2 gün normal üçüncü gün çok yoğun bulantım oluyo tam geçti diye seviniyorum yaşasın diyorum hop bulantı geliyo
Leyla-ay-3023 ozgurum10 12. Haftada kesildi benım bulantım sadece yediğim. Şeyler ne olursa olsun haddinden 1 kaşık fazla yersem cok rahatsız ediyor ama bulantım yok şükür
Nskyhn ozgurum10 14te bitti bazen oluyor gibi ama o zamanda düşünmemeye çalışıyorum. Bı de aç kalmamaya bak aç kalınca daha çok bulanıyor