İlk doğumum normal olmuştu 41 haftada yapmıştım.ikincim sezeryan onuda 41 hafta ucuncum erken gelmişti 37 hafteyken mini minnacıkti ama bezini takmayada korkuyordum ayaklarını falan tutmaya çok korkuyordum aman kırmiyim diye dortuncum bakalım ne zaman gelmek isterse🤭🤭🤭🤭 şuan 26 haftadayiz