Ays_cskn ben de hep istirahatimi ettim, ilk 3 ay sürekli yattım, Progesteron da kullandım ama bende de etkisi olmadı, etkisi olmadıkça dozu arttırdı doktorum ve o kadar yüksek doz kullandım ki artık bütün gün uyuyordum..bi gece pıhtılar düşürdüm bi sürü dedim kesin bebeğim düştü, sabah gittik doktorumuza bebeğin kalp atışlarını duyunca şok oldum kendimi o kadar inandırmıştım ki düştüğüne..ben burda sadece kanaması olan insanlara moral olsun diye yazıyorum, herkes çok olumsuz konuşuyor ama kanaması olan bi anne adayının küçücük bir umuda o kadar ihtiyacı oluyor ki..o dönem yorumlarda bir tanecik kanamaya rağmen sağlıklı devam eden gebelik görünce çok mutlu oluyordum..tabi ki kanamaların bi kısmı düşükle sonuçlanıyor ama oran olarak az bi kısmı bu, sağlıklı doğum yapan neredeyse her iki anneden biri kanama geçirmiş oluyo ki çok yüksek bi oran bu..inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi 🙏🥰🥰