Bende 7.ayimdayim 2 hafta olacak disim hava alıyordu doktorumu aradim disim hava aliyor dış doktoruna gidebilirmiyim oda gidebilirsin dedi gittim çektirdim hatta antibiyotik hap yazdı hamilelerin kullandığı doktoruma sordum oda kullabilirsin dedi kullandım ve bir sorun da yaşamadım o yüzden dış çekimi kanal dolgu yapılıyor hamikeyken😊