Aynı şikayetler bende de var, 19. Haftamdayım, doktoruma sordum o minik sivilceye benzer seylerin hamilelik hormonundan dolayı olduğunu ve doğumdan sonra tamamen geçeceğini söyledi. Kaşıntı ise karnımızın büyümesiyle derinin gerilmesinden kaynaklı, bol bol yağlarla nemlendirerek önleyebilirsiniz, ben sarı kantaron yağı ve hindistan cevizi yağı kullanıyorum, kaşıntıyıda azalttı baya.