Arkadaşlar merhaba ben 16 gün önce tetanoz asisi oldum kolumda şişlik kızarıklık oluştu birnturlu geçmedi bugün doktora gittim antibiyotik krem verdi sürdükten yaklaşık 3 4 saat sonra kolum bir baktım kolumdan kremsi beyaz bir sey akıyor sıktım sıklıkça geldi bu nedir cok sasirdim endişe ettim bilgisi olan varsa aydınlatırsa sevinirim