Betulsen34 2.kez doğum yapan anneler, kac saat sonra bebeğinizi kucağınıza aldiniz. Evde nekadar sure sanci çektiniz , nezaman doktora gittiniz? Birde ikinci dogummu sizin icin daha kolaydi olk doğumunuz mu 🙂
Fatmaugurdoku Betulsen34 ilk doğumum zordu benim ilk olduğu için galiba 3500 doğdu oğlum ikinci kolaydı kolayla da alakalı tabi 2600 doğdu ikinci oğlum ikincisi daha kolaydı. İlk oğlum 43 de suni sancıyla doğurdum ikincisi hastaneye gittiğimde 5 cm açıklığın vardı sancini hissetmiyordum bile 🤗çok hareketliydim oğlum çok hareketli olduğu için onun peşindeyim sürekli ondan da kolay olduğunu düşünüyorum inşallah sizinki de kolay geçer 🤗